Avtackningsmiddag ikväll

Ikväll är det avtackningsmiddag på Wermland. Jag ska bara diska, sen måste jag börja förbereda för ikväll. Tänkte satsa på att vara klar till sju. Jag har ingen aning om vad det är för klädsel som gäller, men gissar att man ska klä upp sig lite grann åtminstone. Klänning kanske?
Det kommer bli roligt och givande att träffa alla andra förmän som man ska samarbeta med under våren. Jag tror jag ska försöka ta det lite lugnt ikväll. Känner inte för att hamna på forumet imorgon... Speciellt inte då jag och de flesta som kommer ikväll ska jobba på nationen imorgon kväll. Finns redan risk för gliringar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi åker på söndag.

2008-12-19 @ 17:10:38
URL: http://linda120.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0