Jag fattar inte!

Kan börja med att svara Soffan lite snabbt. Nej, jag är inte vegetarian även om jag hade varit det om jag klarat av det. Jag anser att vegetariskt är mer moraliskt rätt, men peronligen skulle jag inte få i mig allt jag behöver om jag var veg. Jag äter "vanligt" kött, men inte fågel av något slag.

Jag har massvis med frågor i huvudet nu. Så förvirrat i Lund nu. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att komma hem till Halmstad och reda ut alla tankar och få en paus från allt här nere.

Vad vill han egentligen?
Am I the fourth E? - Ett skämt eller inte?
Men, vi är väl bara vänner?

Lite ångest i magen över tentan imorgon...

Kommentarer
Postat av: Linda

När åker du till Halmstad?

2008-12-19 @ 08:07:46
URL: http://linda120.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe okej, vi har ju aldrig ätit tillsammans och så tänker jag aldrig på att folk kan vara veggosar så det blev en liten "chock" eller nåt. :P Haha :D

Hoppas att du får en bra dag!!



Lycka till med tentan vännen!

2008-12-19 @ 09:20:32
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0