Analysera mera!! Eller skit i det...

Analysen skulle kunna kväva mig nu, men nej, så lätt tänker jag inte ge mig. Men fan vad jobbigt det är med gränsvärden som vägrar att bli förstådda. Alltså ärligt talat, jag förstår mig bara inte på vissa värden. Varför? Hur hänger det ihop? Isak, hjälp mig!!!

Jag borde väl sova, klockan närmar sig 2. Men har totalvänt på dygnet så det är inte så lätt gjort. Börjar bli hungrig och funderar på att koka makaroner. Men det känns så onödigt att äta nu. Fast får se, ska titta lite till på gränserna och känner jag mig klokare då så kanske det blir makaroner. Får se hur länge jag tänker sitta uppe inatt.

Fast jag hoppas jag somnar runt tre. Sammy skulle väcka mig 11 imorgon. Jag sa till honom att knacka tills jag öppnar. Då måste jag upp. Ska vara i stan 13 och träffa Erik för att äta lunch. Det vill jag inte försova mig till för då blir jag väl retad för mina sovtider också. :P Sånt är livet när man umgås med en dalmas.

Annars är det nog inget nytt. Tyvärr ingen rafflande kärlekshistoria än att berätta. Det roligaste den här veckan är en avtackningssittning på fredag som i och för sig säkerligen blir lajbans. Kanske ska sjösätta vissa planer, men bara kanske. Jag är inte helt säker för om jag kan stå för det än. Tål att tänkas på.

Tillbaka till analysen...

Kommentarer
Postat av: Isak

om du behöver hjälp... Just ask ;)

så ska jag göra så gott jag kan...

pluggar också analys just nu, tenta på fredag :S, fast det är komplex analys och det är ett helvete :P

2008-12-16 @ 10:52:02
Postat av: Emily

Jag kommer att fråga, var så säker på det! :D

2008-12-16 @ 17:05:17
URL: http://emsypemsy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig kväll! :)

2008-12-16 @ 17:09:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0