Bättre och bättre dag för dag

Kanske ska tillägga när jag ändå skriver här att jag bara mått bra sedan i onsdags kväll. Inte en enda negativ punkt, mer än vardagliga tråksaker. Men det är så mycket lättare att leva med de där små sakerna om man bara mår bra och känner sig någorlunda glad. Vad härligt det är att allt börjar gå uppåt igen!

Kan också tillägga att jag skrev en mycket dålig mattetenta för några veckor sedan som jag fick kolla på idag. I princip kunde det nästan inte gått sämre och hur jag än gör så kommer nästa mattetenta att gå bättre. Det bästa var att jag bara kunde skratta åt det. Tyckte mer synd om Kiste som i alla fall var nära att klara den. Men han fick en macka från Hillberts café av mig så jag hoppas han blev lite gladare. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan EmsyPemsy! :) Tänkte bara säga att jag har en ny blogg nu. Du kommer inte bli kvitt mig bara för att jag befinner mig på andra sidan jorden, haha. :D Adressen du ska komma ihåg är:



mittliviaustralien.blogg.se

2008-11-16 @ 20:21:20
URL: http://mittliviaustralien.blogg.se/
Postat av: Anna

Som svar på din kommentar:

Jag tycker banne mig inte att vi ska vänta ända till lördag för att höras av. Det är alldeles för långt dit, och jag tror bestämt att det kommer finnas spännande uppdateringar innan dess! :)

2008-11-22 @ 00:52:09
URL: http://mittliviaustralien.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är så kul när du kommenterar min blogg, hihi. :) Men du ligger lite efter i ditt eget bloggskrivande här nu. ;)

2008-11-27 @ 19:01:00
URL: http://mittliviaustralien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0