En toppenhelg framför mig

Om tre timmar kommer Fia, Martina och Anna till Lund. :D Nästan julafton för mig. ;) Haha, lika roligt, minst, i alla fall! Ikväll ska vi på korridorsfest hos Perran (igen!) allihopa. Anna stannar i Perrans korridor, de ska ta samma tåg till Halmstad imorgon tror jag. Imorgon ska jag, Fia och Martina gå på Wermlands höstgasque. Det blir trerätters, längre klänning och allmänt fint. Roligt också såklart!

Fick precis ett sms från Johanna O där det stod att det var chokladfondue hos henne och sen korridorsfest på delphi. Lät också roligt, och framförallt blev jag väldigt sugen på fonduen. Men man kan inte vara på mer än ett ställe samtidigt, tyvärr. Får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0