Farväl och tack än en gång

Anna, jag har inte brytt mig om att skriva. Det jag funderar på nuförtiden är alldeles för personligt för att läggas ut på internet. Det är knappt att det får finnas på ett papper. Tankarna får förbli tankar och ibland ord som sägs men som sedan antingen memoreras eller glöms bort. Sparas så att någon annan kan se ska de i alla fall inte. Måste säga att det känns lite jobbigt att du ska till andra sidan klotet nu. Men du får nog det toppen där och minnen för livet!

Själv ska jag stanna här, se till att äntligen bli vuxen och 20. Jag ska göra klart Riseberga projektet och åtminstone försöka klara analystentan. Men framförallt ska jag hitta mig själv igen och bli sådär lycklig som jag vill bli.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till - eller vad man skall säga! :) När kommer du hem över jul förresten? Puss!

2008-11-30 @ 13:35:49
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0